Då är det alltså åter nyårsafton...

Datum:  2007-12-31 Klockan:  19:10:45
Idag steg jag upp sent som jag har gjort med alla dagar nu på lovet. Och just nu är jag och Tobban ensamma hemma eftersom resten av familjen åkte till kusinerna. Varför inte vi inte följde med beror på att kusinernas hund, en schäfer, sist vi var där bet Toby och skrämde halvt ihjäl på honom när han var liten(jag har inget emot schäfrar så men jag blir jävligt pissed off när människor köper en schäfer och inte kan uppfostra den på rätt sätt). Så, som ni kanske förstår så måste deras schäfer vara väldigt osäker på sin plats i familjen, jag ser ingen annan anledning till att den gör sådär.

Och så finns det en annan sak som gör mig riktigt förbannad och det är när massa snorungar smäller smällare precis där man ska gå med hunden, (även fast Toby inte är skotträdd) så vill man ju inte få en smällare rakt på sig eller hur?
image232
Nog om saker som irriterar mig, det är ju som sagt New Years Eve som det heter i staterna. Och det är ju en kväll då alla super sig hejdlösa på alkohol av alla dess slag. Nått som inte intresserar mig ett dugg faktiskt. Ni må tycka att jag är "tråkig", det skulle nog dom flesta tycka. Men det bryr jag mig inte om, för jag tänker då inte bryta mot mina principer. Och dom är att alkohol, droger och cigaretter är nått jag ALDRIG kommer att använda, dom där tre sakerna klarar man sig faktiskt utan.

Nu ska jag njuta av Nyårsaftonen på mitt sätt, genom att kolla på någon härlig film och bara mysa.
Hoppas ni får en trevlig Nyårsafton, vare sig ni dricker eller inte.

HAPPY NEW YEAR
from me =P

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)