Even more shopping

Datum:  2007-12-08 Klockan:  23:57:40
I veckan så beställde jag två spel,ett till Xbox 360 och ett till PS2 image222
och som jag skrev förut så hade jag
spelabstinens eftersom dom två spelen som jag vill ha kommer nästa år.
Som tur var så släpptes det i slutet av november ett spel som heter Kane & Lynch, ni som spelar mycket kanske har hört talas om det? Det är iallafall ett spel innehållande mycket blod och i princip bara en massa skjutande. Jag har faktiskt inte varit så förtjust i sånna spel, förutom GTA dårå. Men GTA är ju ett så kallat free-roaming spel och det det är ju inte det här. Men iallafall, man kan ju spela två så min syrra och jag gör det och det roliga är ju att man måste samarbeta till 100%, så det slutar hela tiden med att vi sitter och skriker på varandra för att vi tar spelet på så stort allvar, jag mest haha.

Det andra spelet är Spyro The Eternal Night. Jag har alltid gillat den där gulliga draken, han är ju väldigt bedårande. Måste också bara säga att det är det svåraste spyro spelet jag har spelat. Mina tummar blir så ömma och jag blir så arg att jag dänger kontrollen in i väggen. Haha, stackars kontroll, den har fått varit med om mycket. Om man skakar på den så låter det som om nått litet är löst där inne. För och inte tala om bitmärkena på den, har en benägenhet att bita kontrollen när det går dåligt i ett spel. Jag vet, jag är lite konstig men det bjuder jag på =)



Nu ska jag nog kolla på nån film eller nått CSI Miami avsnitt. Det är, som ni har märkt, min favoritsysselsättning på helgkvällarna, bara laptoppen och jag. Alone in my room.....

So..See ya some other time,,,suckers! haha, bara på skämt. Kom ihåg det!


Maddelito

YES WE'll PLAY LATER ;D alltid kul att spela med er!! fan vad jag garvade åt det med att du biter på kontrollen... jag har ju själv sett dig göra det, och jag har själv spelat med den kontrollen :P knottrig och dann, får bra handmassage av den AHAHAHAHA sen garvade jag åt det att ni skriker på varandra, kan verkligen se det framför mig!! :D

Datum:2007-12-09 Tid:22:05:31
Blogg: http://mabsolutely.blogspot.com
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)