Mina två drömjobb är och kommer alltid att vara....Obducent och Kriminaltekniker

Datum:  2007-12-27 Klockan:  23:25:59
image230Japp, ni läste rätt.
Det där är mina två drömjobb.

Ni tror säkert nu att jag vill bara bli det eftersom jag ser på serier så som CSI Miami och NCIS. Men där har ni fel! Iallafall när det gäller obducent. Jag ville bli obducent långt innan jag såg på kriminalserier. Jag har nämligen alltid tyckt att det har varit lite intressant med döda kroppar, vet ej varför men så är det. Det konstiga är ändå att samtidigt så kan jag knappt tänka på döden men ändå så vill jag bli obducent very badly. Fast man måste gå läkarlinjen innan tror jag och det känner jag är inget för mig. Så det får förbli en dröm helt enkelt.

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)