Dekor till din Laptop

Datum:  2007-11-01 Klockan:  16:33:17
image139

Det här hittade jag på Marks blogg och jag blev direkt intresserad. Min Laptop är i stort behov av lite dekoration, så en sån där vill jag verkligen köpa. Dom finns på Bluebox för 235:- plus fraktavgift, och fakturaavgift om man väljer att betala med faktura. Dom finns såklart i flera motiv och färger men dom här tre är dom jag blev mest sugen på, fast jag tror jag kommer köpa den rosa. Den var finast =P
Dom har också dekorer för Ipoden för er som har en sån. Check it out!
 
Jag hittade en amerikansk sida Schtickers , som också gör sånna här dekorer till laptoppar, dom kostar inte lika mycket -$19.99 = ungerfär 130 svenska kronor. Plus att man kan göra sitt eget motiv eller ladda upp en egen bild.
Men jag tror man måste betala med kreditkort eller Payson eller liknande och jag känner mig inte så säker när det gäller sånt. Så jag köper nog den där på bluebox istället.


UPDATE: Nu har jag beställt den rosa laptop dekoren! =P

UPDATE AGAIN: Bild på hur laptoppen blev med dekoren på, kommer så fort jag har fått hem paketet. Som förmodligen kommer bli den här veckan som kommer.


JOHANNA

skitsnyggt :) synd att du inte har nån bild på hur det blev.. nyfiken på det

Datum:2007-11-04 Tid:01:20:46
Blogg: http://metrobloggen.se/skidor
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)