Laptopdekoren + plus lite annat skit =P

Datum:  2007-11-05 Klockan:  20:23:18
image157Jag skulle ju visa hur det ser ut med dekoren på min laptop, så det tänker jag göra nu. Jag fick två paket idag ett med laptopdekoren och ett med min nya mp3 och gitarrstämmaren. Det är alltid lika kul att få paket på posten även om det är en själv som betalar, men att få presenter av andra när man t.ex fyller år tycker jag är lite jobbigt. Det känns som om man måste säga tack flera flera gånger för annars blir personen ledsen. Det är en konstigt känsla, jag vet men det är så jag känner. Fast det finns nog fler som känner så. Nån som känner igen sig?

En sak till, mp3 spelaren som jag köpte var mindre än jag hade förväntat mig. Den är verkligen i minsta laget, men jag gillar den. Man behöver ju inte oroa sig för att den inte ska få plats i fickan, om man säger så. haha =D                                               


Buh-Bye
//Triple M


Jessan

Snyggt! Satt ock letade bilder på dekoren av nån som köpt den. Funderar om jag ska slänga in en beställning;)
Sitter den ok?
Kramen

Datum:2007-11-22 Tid:08:54:06
Blogg: http://jessan.filosoferar.se

Mariah

Jessan: Ja, jag tycker den sitter bra, det är bara lite svårt och få den att sitta rakt. Det är det enda. =D

Datum:2007-11-22 Tid:15:49:45
Blogg: http://idontlikeyouinthatway.blogg.se

mli

visst kan man flytta om kring den och hålla på, utan att det blir "kladdigt"/"limmigt" på laptopen?

Datum:2007-12-01 Tid:16:53:48

Mariah

japp, det stämmer

Datum:2007-12-01 Tid:23:29:57
Blogg: http://idontlikeyouinthatway.blogg.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)