Lite Internetshopping

Datum:  2007-11-29 Klockan:  21:48:02

Igår beställde jag lite saker. Bl.a Indiana Jonesboxen med 4st skivor image216
och nyaste Harry Potter filmen. Jag hade glömt bort att den hade släppts så det var tur att jag kollade runt lite på cdon.se innan jag beställde.

image217

image218

Sen så beställde jag ett halsband till Toby, som man kunde designa själv. Det kommer vara som en tidig julklapp från mig.  Som ni ser där uppe så kommer han få ett mörkgrönt med neongrön text och svart bakom, och två stjärnor på vardera sida om namnet. Det blev 445:- allt som allt.

image219
Om du också vill köpa ett eget designat halsband till din hund
så kan du gå in här: Vibri

Kanske inte så jättebilligt men halsbandet är nog väl värt pengarna,
det är jag säker på!



Det var allt från mig
Bye Bye!









KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)