Ännu en lista

Datum:  2007-10-08 Klockan:  22:07:41

en lista också tagen från Kenza


Vad heter du:
Mariah, heter egentligen Maria utan H men tyckter att Mariah med H passar mer in på mig =D

Var bor du: Huddinge, Stockholm

Trivs du där:  ja, det är helt okej, men vet inte om jag vill bo här resten av livet bara

Brukar du läsa horoskop: det händer väl men inte ofta nuförtiden

Har du körkort: Nope, men ska absolut skaffa!

Favoritdjur:  Hundar...äsch...har faktiskt inget favoritdjur... gillar alla djur utom insekter

Festar du mycket: Never, ser ingen mening i det hela
Sprit, cider, vin eller öl:  Läsk eller vatten måste jag då säga. Skulle aldrig komma på tanken att dricka sånt där skit. Är helt emot mina principer.

Brukar du bli för full: Man kan ju inte bli full om man inte dricker, som jag inte gör.
Antal kuddar i sängen: 3 st

Äger du ett busskort: Nej

Vad åt du till frukost: Äter aldrig frukost. Brukar inte ha nån matlust på morgnarna.
Har du haft sex idag:  ööh...inga kommentarer. Man måste väl ha en pojkvän först eller hur?

Nästa mål i ditt liv:  har inga direkta mål, brukar nämligen aldrig klara att uppfylla dom.

Hur svarar du i mobilen: "Hallå?" very ordinary, i know.
Antal timmar sömn inatt: har inte direkt räknat

Sov du ensam: Yepp, every night =(

Din hobby:  Teckna, det är det som gör livet värt att leva!

Vad är det för veckodag?: Boring Monday

Vad åt du senast: Köttbullar med stekt potatis, rester kan man säga att det var.

Vem fick du sms av senast: brukar inte få många sms
Vem ringde dig senast:  ingen. snyft

Godaste ölen du druckit: som jag sa förut, ja dricker inte sånt där skit. Har smakat lite nån gång och jag säger bara. NEVER AGAIN!
Vilka hårfärger har du haft: Svart med blåa nyanser, rödbrunt och ljusbrunt med blonda slingor

Vad såg du senast på TV:  Life Is Wild, såg den på datorn men endå. Kollar knappt på TV längre.

Vad läser du för bok just nu: Cathy's Bok, en lite speciell bok må jag säga. Ska skriva lite om den sen.

Längd: 1.77

Skostorlek: 42-43. Big foot..haha. Säger bara det att alla ni som har storlek 36-37 ska skatta er lyckliga, ni kan välja och vraka bland alla snygga skor, det kan tyvärr inte jag. Finns inte många snygga skor för kvinnor med stora fötter.

Hårfärg: Mörkbrunt med röda nyanser

Är du kär i någon: nope, men skulle vilja vara det.

Vad gör du om ett år:  Är i USA och reser hehe
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland ja, men stannar nog här ett tag till

Dricker du: Fan, vilket jävla tjat! NEJ jag dricker inte! bara vatten, och läsk nån gång ibland

Vilken parfym använder du: Använder inte så mycket parfym

Vilka skor använder du: Mina Roots gymnastikskor
Dagens klädsel: Mörkblåa mjukisbyxor, beige hoodtröja


KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)