Fortfarande Sjuk

Datum:  2007-10-19 Klockan:  21:50:12
Tjena!

Jag har inte skrivit nåt sen i Måndags ser jag, men det beror på att jag har varit hemma från skolan eftersom jag är förkyld. Och det finns ju inte så mycket och skriva om då, för det ända man gör är ju att kolla på filmer och vila. Jag måste bara säga det att jag har inte blivit mycket bättre, just nu känns det skitsvullet i halsen. Inte kul alls! Så förhoppnigsvis så kommer jag skriva mer sen när jag har kommit på nåt och skriva om.

Man har en väldig press på sig när det gäller bloggen, för man vill ju att andra ska hitta ens blogg och kommentera vad man skriver. Det är det som gör att man fortsätter liksom. Nu börjar jag igen, att babbla på om saker som jag egentligen inte hade planerat att skriva om. Anyway, hur mår ni? är ni också förkylda? eller har ni klarat er ifrån denna hemska pina. Det är nämligen en pain in the ass att vara förkyld.

Nu ska jag iallafall krypa ner i min härliga soffa och kolla på nån rolig film, har nämligen ett helt gäng av filmer. Både på datorn och vid DVD spelaren =P

Hoppas ni har det bättre än vad jag har just nu, jag menar när det gäller förkylningen.

xoxo


cia

Hej! Trist att du inte mår bra. Det är många sjuka på skolan oxå. Hoppas du tyckte det var roligt i lördags :-) Kramar från Cia

Datum:2007-10-20 Tid:11:45:09

mandy

svar: hej du kommenterade i min blogg om att du kunde fixa min header :) det vore jätte snällt om du kunde adda min msn kanske? [email protected]

Datum:2007-10-20 Tid:16:18:46
Blogg: http://maandys.blogg.se

Zara Z

Det går jätte många förkylningar nu tyvärr, märker det på bussar o tåg med flera...

Datum:2007-10-21 Tid:13:51:31
Blogg: http://absooolut.blogg.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)