Funderingar

Datum:  2007-10-21 Klockan:  17:43:11
Ja, inatt så fastnade man framför datorn till halv 5 så man var rätt trött på morgonen. Vaknade nämligen inte förän vid två tiden. fy skäms Mariah! så nu är väl dygnsrytmen helt förstörd och jag som ska till skolan imorgon. Men jag kommer nog komma upp ändå eller jag får ju lov att göra det eller hur?

På lördag fyller man 21 också, inte kul alls. Vill inte bli äldre!! FOR GOD SAKE. Jag är fortfarande ett barn i själen och jag känner mig inte riktigt redo för att bli vuxen än =(   Fast det är ju skönt att  nästa vecka så är det höstlov. jippi!


Men nu ska kanske jag och min syrra kolla på senaste avsnittet av Gossip girl, så ni får ha det så bra allesammans!

xoxo
Mariah


cilla

hejhej
jag undrar om du vet hur man ändrar färg på texten till sin rubrik ? svara i min blogg.

Datum:2007-10-21 Tid:17:54:36
Blogg: http://cillaa.blogg.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)