Måndag

Datum:  2007-10-22 Klockan:  17:42:25
Hej!

Idag när jag vaknade så mådde jag inte alls bra psykiskt, det är ganska ofta jag gör det eftersom mitt liv inte är det bästa. Alla säger ju att det är bara du själv som kan göra något åt det och det är ioförsig sant men det funkar inte på mig. Jag har ingen kämparglöd alls. Så jag känner att min framtid ser svart ut. Nog om det nu, orkar inte prata så mycket om det där. Imorse så kom jag väldigt mycket försent ,för taxin skulle komma vid halv nio men den kom nio istället. Jag var inte på nåt topphumör i skolan heller utan jag ville bara att skoldagen skulle ta slut plus att det inte hände nåt speciellt i skolan, så jag har inte så mycket och skriva om. Ni får nöja er med det här.
Hur var eran dag?

image114


Nu ska jag kolla på lite sidor och sen ska min syrra och jag kolla på Gossip Girl( blev nämligen inget igår)

Ha en bra kväll!

xoxo
Mariah

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)