The Real Thing

Datum:  2007-10-15 Klockan:  21:31:00
Jag känner att en förkylning börjar smyga sig på, jobbigt sånt där men man får helt enkelt bara vänta ut det. Funderar på att kanske stanna hemma imorgon för jag vet hur sånna här förkylningar funkar. Först så känner man sig lite halvkrasslig i halsen men man har inte ont. Sen när man vaknar nästa morgon så har man skitont när man sväljer och så kanske man har ont i huvudet. Och känner sig allmänt dålig. Jag får se hur jag gör.

Apropå nått annat, så var jag ju på Gwen Stefani konsert i onsdags.Och jag fastnade för en låt hon sjöng. The Real Thing heter den och jag håller på och lyssnar på den om och om igen. Är helt beroende av den!!!

Jag har varit inne på youtube skitmycket på sistone, för det finns massa klipp med gamla barnprogram som man älskade när man var liten, Värsta Nostalgitrippen liksom! Mitt favoritklipp är den gamla mcdonaldslåten från 90-talet. Varför kan inte Mcdonalds ta tillbaka den för? Den är ju 100 procent bättre än den som är nu.

Här är den gamla Mcdonaldslåten från 1996



Putte

Du, jag skulle ju alltid kunna maila dom om den låten så kanske dom kan tänka på att dom tar tillbaka den eller gör den lite fräschare, If you know what i mean ;)

Datum:2007-10-16 Tid:17:45:47
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)