Tisdag

Datum:  2007-10-23 Klockan:  18:41:48
Hej alla gulliga läsare!

Idag mådde jag lite bättre än igår så det var ju bra. En sak bara, det är några som vill att jag ska fixa en header åt dom och det gör jag ju självklart men kom ihåg att ni måste ju berätta för mig hur ni vill att den ska se ut annars går det ju inte. Så ni som vill att jag ska göra en header åt er kan kontakta eller lägga till mig på msn  med den här mailaddressen: [email protected]. ville bara få det klart eftersom det är några som frågar men som sen inte svarar tillbaka.

Till nåt helt annat, jag skrev ju som bekant lite om Anders Borgius igår och då passade jag på och skriva till honom på hans myspace också, för att berätta att jag gillar hans musik. Jag skickade med min bloggaddress och skrev att jag hade skrivit lite om honom där och att han kunde kika in om han hade tid. Så idag så fick jag svar, han skrev att mina ord om honom värmde och så tyckte han att min blogg var snygg och ren. Jag gillar verkligen den där killen, han är väldigt trevlig och verkligen tar sig tid och svara på ett mail från lilla mig =) Det är inte många musiker som gör!

En annan sak som jag kom på idag är att vi i skolan borde ha en tema dag med hundar, jag menar att alla i klassen som har hund får ta med den om dom vill och så kan man umgås med varandra och hundarna. Gå på promenader och så. Och sen kanske prata lite om hundar, det skulle vara skitkul! jag vet att vissa hundar inte går ihop med andra men det kanske man kan fixa på nåt sätt. Aja,det var bara ett förslag.

Nu ska jag bara ta det lugnt, är väldigt trött. Men ni får ha det så bra!

xoxo
Mariah

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)