En liten lista

Datum:  2007-09-15 Klockan:  21:24:04
Denna lista är tagen från Kenza

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: halvt glad, halvt nåt annat
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: mjukisbyxor, top och underkläder förstås! haha
Musik just nu: ingen, hör bara min syrra som pratar med hunden om hans gosedjur som han har bitit halvt sönder och hon håller på och lagar den =)
Sommarplaner:  lite långt till sommaren för att jag ska kunna ha sommarplaner
Hur många kuddar sover du med: 3 =D hehe
Spelar du nåt instrument:  nej, men jag har gett mej fan på att jag ska lära mig att spela gitarr. Och piano om jag får tillfälle(har nämligen inte nåt piano hemma)
Morgon- eller nattmänniska: typisk nattmänniska, hatar att vakna tidigt
Vem är viktigast för dig: det är nog snarare vilka, det är min familj
Bio eller promenad: hmm..tough question...men måste nog säga bio. Älskar ju filmer =)
Är du kittlig: ja
Snarkar du: nej
Stjärntecken: Scorpio =D (den 27 september är det en månad tills jag fyller år)
Äckligaste insekten: spindlar, fast dom är inte så äckliga när jag själv väljer att ta i dom
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? hmm...jag vill ha många olika superkrafter men om jag bara ska välja en så får det nog bli den kraften Paige i Förhäxad har. För tänk att kunna förflytta sig vart man ville utan att behöva betala ett öre för resan =D
Vad vill du jobba som? vet ej
Stökigt eller välstädat? lite mittimellan, skulle jag tro
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja, om jag fick hoppa med en snygg kille(kanske min framtida pojkvän?) har kollat fööör mycket på filmen Chasing Liberty haha
Gillar du att sjunga? ja, som fan...skulle bara vilja ha en lite bättre röst
Anser du att du är stark? ja, och jag får höra det rätt ofta av andra med
Vad gör du om du får hicka? dricker mycket vatten
Vad längtar du mest efter just nu? VÅREN/SOMMAREN!!! Hatar allt som har med vintern och julafton och göra

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)