Hästa Gård Dag 3 + Teckningskursen

Datum:  2007-09-27 Klockan:  23:40:13

Hejsan!

Just nu är jag helt slut, har varit igång hela dagen. Först när jag kom till Hästa så var dom andra i färd med att mata hästarna och ge dom nytt vatten (kom försent igen, allt pga dessa långa köer som alltid är på morgonen när man åker förbi stan. Åker nämligen taxi till skolan för er som inte vet) Men men...sen när allt var klart med hästarna så skulle vi ge havre till fåren och nytt vatten, så det gjorde vi. När vi var klara med det så skulle vi alla hjälpas åt att städa i hönshuset. Det stinker något fruktansvärt i hönshus ska ni veta, det känns nästan som om näsan ska frätas upp.
Som tur var så slapp jag hjälpa till därinne, istället fick jag och några andra städa ute i hönsens hage genom att plocka bort grenar som hade fastnat i taknätet och att sen kratta lite så att det blev snyggt. Sen efter lunchen så fick vi pyssla om Toms häst, Zilla som är en nordsvensk. Det var rooligt =P Vi hann inte med mycket mer idag men jag hoppas vi kommer göra nåt lika roligt imorgon.

Juste! jag hade tänkt att jag skulle rita en till teckning till Tom eftersom han uppskattade den han fick förra året så mycket. Men då skulle jag behöva en bild på honom och det har jag inte. Cia, om du läser det här, kan inte du ta en bild på Tom åt mig? (utan att säga vad den ska användas till förstås) Det ska vara en bild på honom rakt framifrån. PLEASE??? Vågar nämligen inte själv.

Åter till det som jag skulle skriva om. På teckningskursen så fortsatte vi med att rita av föremål men den här gången var det en kanna och några citroner och några lime. Sätter som vanligt in en bild på det jag ritade.



Blev tyvärr inte klar med den för jag är en prefektonist(stavas det så?) när det kommer till att rita. Kommer förmodligen göra klart den så snart jag har tid och lust.

Nu ska jag kolla på några sidor och sen ska jag gå och lägga mig.

Hejdå!


KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)