Jag älskar att teckna, men det kanske syns? =P

Datum:  2007-09-25 Klockan:  15:45:52

Howdy!

Tänkte jag skulle lägga in några nya teckningar som jag har blivit klar/börjat med. Hästteckningen som jag la upp för några dagar sen är klar. Är inte riktigt nöjd med den men det är som vanligt, jag har väldigt stora krav på mig.

Sen har jag påbörjat en ny teckning som kommer föreställa en Mini Cooper med bilmärket uppe i hörnet. Det kommer verkligen bli en utmaning för mig, för jag har aldrig ritat en bil förut. Bara sånna där bilar man ritar i lågstadiet, men dom vill man ju inte ens tänka på. huu! 
Bilden på Mini Coopern syns inte så värst bra, men det kommer komma en bättre bild sen, när jag har kommit lite längre med den.

       


Buh Bye!


KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)