Knocked Up

Datum:  2007-09-19 Klockan:  23:44:12
Hej!

Jag såg alldeles nyss klart på filmen Knocked Up (På Smällen) med Katherine Heigl och Seth Rogen i huvudrollerna.

Ben är en marijuanarökande 23-årig slacker vars liv ställs på ända när det visar sig att han gjort engångsligget Allison gravid. Mot alla odds bestämmer de sig för att behålla barnet och uppfostra det tillsammans.

Jag tyckte att filmen var väldigt bra, den gjorde så att man på ett sätt kunde sätta sig in i hur det skulle vara ifall man blev gravid utan att ha planerat det innan.
Well, det är väl inte mycket mer jag kan säga utom att jag rekomenderar alla att se den här underhållande filmen =)




image21

Mitt Betyg:
image22

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)