Ladies Night

Datum:  2007-09-23 Klockan:  19:07:44
Hejsan!


Jag har varit väldigt trött den här helgen, det är därför jag inte har skrivit nåt nu på två dagar. Men jag lovade att jag skulle skriva om hur det var på Ladies Night så det tänker jag göra nu.

Jag har redan sagt det, men jag säger det igen. Jag var då väldigt trött i Fredags plus att jag hade värsta huvudvärken. Typiskt att man ska få det just då men men.....Vi åkte då till till Globen och när vi kom dit så vimlade det av kvinnor i alla åldrar, när vi hade kommit in och skulle leta efter våra platser så gick vi förbi toaletterna och jag måste bara säga, det luktade verkligen mycket mens! haha ville bara påpeka det.

Sen när vi satt på våra platser(vi hade inte fått så bra platser som jag hade trott, dum som jag är) så fick vi lyssna på när Bryan Rice, Chris Lindh och Anders nånting sjöng. Fan va bra Bryan Rice var. Måste verkligen ha låten han sjöng, Good News hette den men han har inte släppt den än tyvärr. Och Anders Borgius, ja låt mej säga att han är artisten jag har längtat efter hela mitt liv.
Anyway, showen var helt okej, väldigt högt bara men det får man väl ta eller hur? Var bara det att jag inte var på så gott humör. Jag tänker inte berätta så mycket om vad dom gjorde för det finns kanske dom som ska se den och då vill jag inte förstöra nåt. Vi fick en T-shirt också men den var i storlek S, jag menar hallå? tror dom att alla kvinnor är mini eller. dom kunde ju ha gett alla storlek L eller XL för det kan ju även smala kvinnor ha. Men dom verkar inte ha tänkt på det, ska maila och fråga varför det blev så. T-shirten satt bra iallafall, bara lite tajt. För om jag står i profil så ser man min mage skittydligt men men man kan ju inte få allt. Får nog ta och gå ner några kilon =)
ÅÅHH, juste Måns Zelmerlöw sjöng också. Han sjöng tre låtar. Låtarna var Work Of Art(Davinci), Maniac(min favoritlåt, hehe) och förstås Cara Mia. Sen när han hade sjungit klart så åkte vi hem och sov.
THE END!

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)