Mission Impossible x 3

Datum:  2007-09-23 Klockan:  19:29:58

HELLO!!

Jag såg Mission Impossible 3 igår, dom två första såg jag förra helgen om jag minns rätt.

Mission Impossible



Tom Cruise spelar rollen som Ethan Hunt, som är en mycket betydelsefull person inom den hemliga amerikanska organisation Impossible Mission Force(IMF).Uppgifter om CIA-agenternas identiteter, den sk NOC-listan har stulits av en fd rysk spion. Hunt får det svåra uppdraget att förhindra att informationen säljs på den svarta marknaden. Men något går fel...

Ethan blir anklagad för ett antal mord han inte begått och på flykt undan de riktiga mördarna måste han ta sig in på CIAs mest bevakade dator.

källa: discshop.se

Mission Impossible 2



Denna actionthriller kastar agenten Ethan Hunt in i en internationell kris av stora mått. Med datageniet Luther Stickell på sin sida och en vacker tjuv på sin näthinna rusar Hunt genom Australien och Spanien för att stoppa en före detta kollega från att avfyra ett genetiskt framtaget vapen kallat "Chimera"

källa: cdon.se

Mission Impossible 3



Ethan lockas tillbaka i tjänst av sina överordnade (Laurence Fishburne och Billy Crudup), och ställs inför sin farligaste fiende hittills - en sadistisk vapenhandlare vid namn Owen Davian (Oscar®-belönade Philip Seymour Hoffman*). Tillsammans med sitt IMF-team (Ving Rhames, Jonathan Rhys Meyers och Maggie Q) ger sig Ethan ut på ett spektakulärt äventyr som tar honom från Rom till Shanghai. I en kamp mot klockan försöker han rädda en kidnappad agent (Keri Russell) och hindra Davian från att tillintetgöra sitt nästa mål: Ethans fru Julia (Michelle Monaghan).

källa: cdon.se

Jag älskar Mission Impossible! men jag gillar nog trean mest, för det var väldigt mycket action och det gillar jag. Action och Äventyr, filmer som innehåller det är filmer jag gillar.

Mitt betyg på denna trilogi måste nog bli:

image29

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)