The Girl Next Door

Datum:  2007-09-30 Klockan:  02:17:37
Hej Hej!

Kollade alldeles nyss klart på filmen The Girl Next Door. Den har legat på min dator i flera veckor utan att jag har sett den, so finally I saw it. Och jag blev lite förvånad, trodde den skulle vara mycket mer som American pie filmerna. Ni vet när allt handlar om sex, sex och åter sex. Okej, jag kan hålla med om att den innehöll lite sex och sextalk men inte alls i samma mängd som American Pie. Iallafall så gillade jag den mycket plus att snygga Emile Hirsh spelar huvudrollen och då kan väl ändå inte mycket gå fel eller vad säger ni? Vackra Elisha Cuthbert var också med. Av mig så får den här filmen 5 av 5.
 image60

Nu ska jag kolla på Tristan och Isolde eller Becoming Jane, få se om jag orkar kolla klart på den jag väljer. Båda är ju över 2 timmar långa.

Good Night Everybody!

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)