The Invisible

Datum:  2007-09-23 Klockan:  19:54:04
Har ni sett Den Osynlige med Gustav Skarsgård och Tuva Novotny i huvudrollerna?

Om ni har det så kommer ni känna igen den här filmen. The Invisible är nämligen en remake på den osynlige. Även om jag har sett den osynlige så kände jag att det kan nog vara intressant och se amerikas version,  för den är nämligen inte exakt som den svenska orginalversionen.

image31

Såhär skriver moviezine.se om filmen:

Studion som ligger bakom "Sjätte sinnet" är tillbaka med ännu en övernaturlig thriller som handlar om en tonåring som hamnar i världen mellan liv och död.

Nick (Justin Chatwin från "Världarnas krig") är en smart student med ljus framtid som av misstag brutalt attackeras och lämnas för att dö. Inte levande men inte heller död följer hans själ polisen och hans mammas (Marcia Gay Harden) desperata jakt efter honom.

Några bilder från filmen:

    

Jag gillade den här filmen much more than den svenska, det var bättre skådisar och bättre story även om storyn är ungefär densamma som orginalet. Amerikanarna är som vanligt bäst på att göra film, om du tycker annorlunda så, kommentera gärna. Alla tycker ju olika!
Jaaa, jag är inte så bra på att skriva nån lång uppsats om varje film så ni får nöja er med det här.

Mitt Betyg, blir som vanligt =) :

image30



Ella F

Jag förstår inte varför USA som i vanliga fall gör bra filmer, måste kopiera våra ? ;p Det är ju bara patetiskt. Och nu så ska USA även kopiera SMALA SUSSIE ? Men snälla, hur ska det gå ?
Det kommer ju bli världens sämsta film.. En sak som gör den filmen så bra är ju Värmländskan som alla pratar. Den lär väl spelas in någonstans vid Sydstaterna skulle jag tro ;d Väldigt dåligt tycker jag iallafall.

Datum:2007-10-31 Tid:17:41:04
Blogg: http://blnt.bloggspace.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)