Torsdag

Datum:  2007-09-20 Klockan:  22:34:50
Tjena Tjena!

image24


Idag har det varit full fart hela dan, först så var vi på Täby Galoppbana och kollade när hästarna galopperade. Det var väldigt kul, kände mig som värsta bettaren(kallar man det så?). Fast jag inte hade satsat några pengar så satt jag med programmet i handen och tippade vem som skulle vinna. Ringade sen in dom som vann. Nästan alla jag tippade på kom etta eller på nån annan bra plats. Sen vid tre så kom taxin som skulle köra mig hem men det blev väldigt stressigt för jag var tvungen och vara hemma innan fyra för jag skulle ta tåget till Sthlm S som skulle gå 16.18  men det var hur mycket bilar som helst så jag kom hem 2-3 minuter innan fyra. Väl hemma så fick jag stressa ner till stationen, men så missa jag tåget och fick ta ett senare tåg.

Men jag kom ändå i god tid till teckningskursen. Det var väldigt roligt att vara där, idag fick vi teckna av några föremål för att lära oss att se former och skuggor och sånt. Det gick väldigt bra för mig tycker jag, lägger upp teckningen nu så ni kan få se den =)



Jaaa, imorgon är det då ridning på morgonen och Ladies Night på kvällen. Skriver om det på Lördag tror jag. Kommer nog va helt slut när jag kommer hem från Globen.

När det gäller bok och film recensionerna så får nog dom vänta också till lördag. Kanske att jag hinner innan vi åker till globen. Vi får se!

Hejdå!!

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)