GTA IV, I'm waiting for you!

Datum:  2008-04-30 Klockan:  21:45:15
image346


Jag har ju som bekant väntat på att GTA IV skulle släppas ända sen i höstas när spelet egentligen skulle ha kommit. Och nu släpptes det äntligen igår, men då var det självklart något annat som satte käppar i hjulet för mitt älskade spel.

Jo, jag hade ju förhandsbokat GTA IV Special Edition, där man får lite extra saker med spelet. Så i måndags ringde dom från Gameshop och sa att Special Edition paketet hade blivit försenat från leverantören. Och så undrade dom om jag ville ha det vanliga spelet  istället eller om jag ville vänta tills dom fick special edition paketen.

Jag sa ju självklart att jag ville vänta för jag har ändå längtat till och få det där i flera månader, vad gör några dagar liksom? För det var just det det skulle ta, några dagar upp till en vecka.
Sååå....man får väl hoppas att det dimper ner en avi i brevlådan på fredag eller så får man väl stå ut till nästa vecka.
Men jag måste verkligen säga att det är svårt, överallt pratas det ju om spelet

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)