I Hate This! I F*cking Hate This!

Datum:  2008-04-16 Klockan:  20:56:59
Idag var det sista dagen på Hästa. Och det känns rent ut sagt skit!
Jag menar, jag som hade sett fram emot att vara på Hästa hela den här veckan och sen vecka 18. Nej, det blir inget Hästa vecka 18 heller som det var planerat.

ÅHHH!!!..är så frustrerad just nu att jag skulle kunna slänga något i väggen. Men jag kommer säkert ångra det sen, så jag gör nog inte det.

Inget går som jag vill, allt är bara emot mig! Livet är piss just nu bara så ni vet. Klarar inte av att hålla det inne längre. Orkar inte försköna mitt liv för att alla som läser min blogg ska tro att jag mår skitbra, för det gör jag inte. Det är såhär jag känner nästan varje dag, så till slut måste man bara avreagera sig. Som jag gör nu. 
Detta inlägg hade inte så mycket mening mer än att jag ville få sagt hur jag tyckte om att det inte blir några mer veckor på Hästa.

Nu ska jag fortsätta rita och sen kolla på någon film. Hoppas det kan få mig och må bättre. Fast jag tror det bara hjälper för stunden. Tråkigt nog.

image333

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)