Mr. Toby

Datum:  2008-04-13 Klockan:  19:28:01
Här är teckningen jag håller på med just nu. Toby med en morot i munnen.

Den här teckningen var egentligen inte planerad för jag visste inte vad jag skulle rita när jag vart klar med Hereford teckningen, så då tog jag första bästa bild jag fick tag på för att min inspiration skulle hålla sig uppe. Fast jag har ju såklart en hel drös med förfrågningar på teckningar som måste göras. Så det får jag börja med snart. Det är kul och rita när man känner att andra gillar det man gör. Och när man själv märker att man utvecklas och blir bättre. För jag har blivit bättre, och jag siktar på att bli ännu bättre. Så de så! =P

314657-332


.Westerdahl

riktigt snygg teckning :)

tack för ditt svar om kameran :D

Datum:2008-04-13 Tid:20:10:31
Blogg: http://www.erikwesterdahl.se

aliiss

gud vad snyggt!

Datum:2008-04-14 Tid:15:29:32
Blogg: http://aliiss.blogg.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)