Teckning på fri hand

Datum:  2008-04-26 Klockan:  23:31:21
image343

Jag har ett väldans problem med att börja med nya teckningar. Jag skjuter upp det hur länge som helst, bara för att jag för det första vill ha en så bra bild som möjligt och rita av och för att jag helt enkelt är väldigt lat. Det resulterar i att jag till slut kanske tappar tecknarlusten för ett tag eller som igår, att jag känner att jag bara måste rita nåt men att jag bara inte orkar sitta och mäta ut ett rutsystem.

Den här bilden började jag med igår, genom att bara titta på en bild och sen rita av det jag ser. För det är så det är, man ska rita det man ser, inte det man tror att man ser.
Gillar bilden väldigt mycket, blev faktiskt lite chockad själv att jag har blivit så bra på så kort tid. Förut hade jag aldrig kunnat teckna såhär bra på fri hand.

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)