Tillökning på skolan

Datum:  2008-04-26 Klockan:  23:08:32

Det har varit lite av en bloggpaus här, och det beror mest på att jag har sörjt Oliver och därav inte haft någon vidare lust att skriva nåt. Det är ju inte så att någon saknar att jag skriver ändå, så. Eller??

Men iallafall, jag har haft fullt upp också, har inte bara sörjt ska ni veta.  Men mår lite bättre nu för er som undrar.
Vi har nämligen fått tillökning på skolan i form av små söta lamm. Vi har två tackor och den äldsta, Lisa,  fick tre lamm mellan den 17 och 18 april. Det blev två tacklamm och ett bagglamm. Tacklammen har vi döpt till Rakel och Mini.Och bagglammet heter James, eftersom hans pappa hette Bond.

Bambi, den andra tackan skulle ha fött den 30 april men istället så födde hon ett bagglamm förra veckan. Det lammet döpte vi till Jackson, gulligt va? Har tyvärr inte hunnit ta någon bild på honom än, men det kommer.
Mini är min favorit, för hon är verkligen liten och såå gullig att man skulle kunna pussa ihjäl henne. Men vi får inte klappa dom för mycket nu när dom inte är så gamla än, men snart så kanske....

image340
   
image341

image342


Maddelito

jo jag vill att du skriver :)
kollar din blogg varje dag ju! ;D

fina små sötnosar!!!

Datum:2008-04-26 Tid:23:39:47

Zara

Kollar också din blogg varje dag.
Gud vad söta lamm... :P

Datum:2008-04-27 Tid:10:11:03
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)