Toby Again! Och Björn Gustafsson

Datum:  2008-04-17 Klockan:  22:02:49
314657-334

Nu är jag snart klar med Toby, som ni kanske ser. Har bara lite finjusteringar kvar. Är väldigt nöjd med den här bilden, brukar inte vara det så. Det är bra.

Och idag så köpte jag nya FRIDA. Och vet ni vad man fick med??
Jo, man fick inte bara en utan TVÅ(!) Björn Gustafsson planscher. Snacka om att jag blev glad, för nu kan jag äntligen teckna av honom. Har velat det hur länge som helst men det har inte funnits någon bra stor bild med honom på nätet.

Men hans porträtt får vänta lite för innan så ska jag hinna med och rita några bilder på olika djur som flera personer har beställt. Så jag har fullt upp på tecknarfronten med andra ord. Men det är bara kul för jag utvecklas och lär mig saker hela tiden, ju mer jag tecknar.

Nu blev det väldigt mycket prat om mitt tecknande men det kan inte hjälpas, för det är ju det jag lever för.

Until Next Time....See Ya!!

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)