Assassin's Creed

Datum:  2008-08-08 Klockan:  21:00:17


Det här är vad jag håller på med nu, nämligen att jag spelar Assassin's Creed. Och inte nog med det så har jag fastnat. Och det gör att jag får värsta utbrottet på Altair ( han som man spelar i spelet).

Ska nog inte nämna vad jag kallar honom när han inte vill klättra samtidigt som soldaterna jagar mig/han som f*n. Haha, jag är lite knäpp. Men spelet älskar jag =D

Anyway, har planer på nästa teckning jag ska rita, nämligen Will Smith som Hancock. Och inte nog med det så kommer jag bryta min vana med att alltid rita på A4 papper. Denna kommer bli på ett A3.
Så det kommer bli en challenge...


.Westerdahl

det där verkar riktigt tufft :D är det kul? :D

Datum:2008-08-12 Tid:13:25:45
Blogg: http://www.erikwesterdahl.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)