Charmed Exclusive Chest

Datum:  2008-12-12 Klockan:  21:46:21




Den här vann jag på MetroGo igår!!
MetroGo är en auktionssajt där man kan lägga bud på nya prylar och dom flesta sakerna kan man få köpa för halva priset, om man vinner auktionen då vill säga. Jag betalade bara 1850kr för den här. Den kostar närmare 4000kr på Megastore, där jag kommer hämta min imorgon. I'm so happy!! Har velat ha den här hur länge som helst men nästan 4000kr tyckte jag var lite mycket. Så.

Charmed är den bästa serien som har visats på TV. Kommer alltid och vara!
Hmm....kommer bli väldigt jobbigt och få hem den på tåget...men men. Föräldrarna är på hotellweekend så vad gör man? =D 


Kapten Nemo

Vilket fynd - dessutom en cool väska på köpet! :)

Datum:2009-03-09 Tid:08:20:54
Blogg: http://kaptennemo.wordpress.com
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)