Yiruma - River Flows In You(Bella's Lullaby Unofficial)

Datum:  2008-12-10 Klockan:  21:45:07


Det känns som om jag lägger upp videos hela tiden. Och det gör jag väl också. Mitt liv suger just nu så det beror väl på det. Finns ju inte så mycket och skriva om då. Funderar också lite på om jag ska ha kvar bloggen, vad tjänar det till när jag ändå inte skriver nåt?

Anyway, ni får lova och lyssna på denna vackra låt. Ni människor där ute som läser denna tråkiga blogg.
Får gåshud varje gång jag lyssnar på den, måste jag bara nämna.
En sak till...detta är ju som bekant inte den riktiga Bella's Lullaby, men om jag får säga min mening så tycker jag den här passar mycket bättre än den riktiga.
Man tänker på Bella & Edward tillsammans direkt när man hör den, det gör iallafall jag.....

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)