Another ditch in the road...

Datum:  2008-02-26 Klockan:  20:44:16
rubriken har inget med inlägget och göra men ändå..

Jag brukar inte kolla på Bygglov, för det är inte ett program som passar mig. Men ibland blir det att Tv:n står på när någon annan har kollat och gått därifrån. Och då kan det hända att Bygglov kommer.

Meningen med det här inlägget är att jag vill berätta att  jag gillar verkligen snickaren Matte i Bygglov. Skulle lätt kunna kolla på programmet bara för att se honom, hihi.
Och hur sexigt är det inte med en händig man? haha
För att inte tala om dom där härliga musklerna, jag är helt såld när det kommer till muskler.

image307


Bygglov Willy on the other hand. Det här kanske låter lite elakt men tycker ni inte att han liknar lite en sork? Det tycker iallafall jag =P

image306


Emelie

Hej Maria! Jag försöker lägga upp bannern du designade åt mig och jag har ändrat så gott det går med storlekarna, har även ändrat i kodmallarna men headern "gömmer" sig. Vad gör jag för fel?

Datum:2008-02-26 Tid:21:26:31
Blogg: http://yoem.blogg.se

Anonym

Tack för den sista pushen, jag har länkat dig i min blogg i ett inlägg, om du inte gillar det så säg till så deletar jag omgående. Tack för ALLT.

c",)

Datum:2008-02-26 Tid:22:30:46
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)