Då var ännu en vecka på Hästa över...

Datum:  2008-02-15 Klockan:  16:48:50
Inte en enda som verkade vara intresserad av inlägget nedan, hum

Idag så var det sådär på Hästa, kallt som vanligt. Men jag hade ju min kamera med mig och då blev det lite roligare. Tog en massa bilder(och då menar jag en massa) mest på hästarna. Korna blev det tyvärr inga på, hann helt enkelt inte. Men dom kommer jag fota förhoppningsvis vecka 11 tror jag.

Idag så tömkörde vi mest, med häst och utan. Och jag frös som vanligt arslet av mig, även fast jag hade mycket kläder.
Ja, har faktiskt inte så mycket mer och berätta, mer än att lite bilder från dagen kommer upp lite senare eftersom jag inte har hunnit och redigera dom än.

UPDATE: Här är några bilder från idag

image291

image292


Anonym

Hej =) Vad pluggar du för nått, någonting med djur eller =P
Du tar mycket fina kort :) Ha det bäst!

Datum:2008-02-18 Tid:14:38:11

Mariah

Svar: jag går på ett naturbruksgymnasium som inriktar sig mest på lantbruk, men på skolan har vi också smådjur.

Datum:2008-02-18 Tid:22:51:39
Blogg: http://idontlikeyouinthatway.blogg.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)