Ett Litet Smakprov

Datum:  2008-02-16 Klockan:  20:13:13
image295

Här är då bilden jag håller på och tecknar just nu. Det ska bli en födelsedagspresent. Så jag hoppas inte hon som ska få den läser min blogg just nu. Men jag tror inte hon gör det, för hon har inte nämnt någonting om att hon har gjort det iallafall. Det ska föreställa en greyhoundvalp om ni undrar.
Måste faktiskt erkänna att jag gillar den väldigt mycket och det är nog mycket papprets förtjänst. Pappret jag använder heter Bristol och är ett väldigt glansigt papper, som gör att hela bilden får en mycket mjukare look. Nackdelen är bara att man måste verkligen anstränga sig för att få till dom mörka partierna.

Skriv gärna vad ni tycker, för jag värdesätter verkligen allas åsikter =)


.Westerdahl

vilken gullig hund i din header ^^,

nej melodifestivalen suger. känns bara som om de försöker tjäna pengar. usch.

trevlig kväll! ^^,

Datum:2008-02-17 Tid:00:00:42
Blogg: http://westerdahl.blogg.se

Madde

HAH melodifestivalen suger INTE :P fyfy ska skvallra till christer ;) haha

Datum:2008-02-17 Tid:16:57:04
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)