Fan vad man uppdaterar dåligt då..

Datum:  2008-02-23 Klockan:  23:51:55
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag SUGER på att uppdatera regelbundet. But i hope you bare with me anyway. Iallafall, den här låten älskar jag, och min syrra börjar gråta så fort hon hör den. Det kallar jag att göra
 en bra låt, tycker ni inte? Och så är dom svenskar, det gör den ju bara ännu bättre, hehe

Takida-Curly Sue


Lyssna och njut!


Emelie

Svar: Tack så hemskt mycket :) Jag tänkte mig bara en enkel design. Tänkte mig en bakgrundsfärg i dim-rosa (döm mig inte att vara typisk tjejig haha) tänkte mig kanske färgen #C98C8C som bakgrund. Bakgrunden där texten är kan vara vit, headern ska vara vit men ha en mjuk övergång till den dim-rosa bakgrunden. Mitt namn ska stå med stor svart (någon snygg) skrivstil. Vill även att det under mitt namna ska stå; drömmar och verklighet. Sen har jag inge fler idéer, du får härja på och trixa som du vill om jag har för tråkig fantasi?.. ;)

Datum:2008-02-24 Tid:10:24:09
Blogg: http://yoem.blogg.se

Emelie

Svar: Jag skulle gärna vilja
ha något snyggt i bannern, vet inte om jag vill ha någon effekt i headern, kanske någon snygg tribal-ranka? Eller jag vet inte...

Datum:2008-02-24 Tid:12:07:07
Blogg: http://yoem.blogg.se

Designa din blogg

Ja, tyvärr så är det folk som är snabba med att sno saker och ting.. men men.. man kan inte annat än säga till dem...
Det är trots allt ett brott mot upphovsrättslagen...

Datum:2008-02-24 Tid:18:33:36
Blogg: http://www.designadinblogg.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)