Hummer H2

Datum:  2008-02-15 Klockan:  21:52:54
Jag har inte uppdaterat den här kategorin på länge så jag tänkte att nu var det dags.

Idag handlar det om den stora och maffiga Hummer H2, en bil som jag började gilla för bara några år sen. Kommer inte ihåg exakt hur jag började gilla den men nu är den iallafall en av dom bilarna jag vill ha mest. Problemet är bara att den kostar en förmögenhet plus att om den går sönder så tror jag inte att en person med normal ekonomi har råd och betala för lagningen. Lite tråkigt men så är verkligheten tyvärr, orättvis.

Men den här bilen kommer ändå alltid ligga mig varmt om hjärtat ♥.
Lite rolig kuriosa om den här bilen är att i CSI Miami så använder dom Hummrar hela tiden, me likey!

image293





Ett litet klipp om denna häftiga bil


KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)