Idrottsdag + Hunddag

Datum:  2008-02-20 Klockan:  20:51:11
Idag har varit en väldigt bra dag. Vi fick ju som bekant ta med oss vår egen hund om man hade någon. Så jag tog med Tobban, hehe. Sen åkte vi buss till en kohage inte så långt ifrån skolan, där alla hundarna fick springa fritt. Det var sju hundar, så vi var ganska många. Kändes faktiskt lite som ett hunddagis, som skolan faktiskt har funderat lite på och starta. Men säkert så kommer jag nog ha gått ut när det blir klart.

Tillbaka till saken, Toby blev förövrigt förtjust i Cissi, en blandning mellan flatcoat, schäfer och labrador. Han gnydde åt henne och var allmänt gullig, följde henne vart hon än gick. Jag glömde förstås kameran som vanligt, så det vart inga bilder, så typiskt mig! Men jag kan ändå berätta vilka hundarna var...

Toby som är en Cavalier.
Lucifer som är en Jack Russell. Med hur mycket energi som helst.
Cissi, se ovan. Otroligt snäll och gullig, Med pussar som räckte till alla.
Mischa som är en silvergrå Grand Danois. Väldigt lugn och snäll stor dam.
Bonzo, en ljusbrun labrador. Hade lika mycket energi som Lucifer, om än mer
Tessan, vet inte riktigt vad hon var för ras
Luna, en irlänsk terrier, med lika mycket energi som Bonzo och Lucifer tillsammans.

Vi kommer nog göra om det här någon mer idrottsdag, så då får jag fan inte glömma kameran. Såg ju saker och situationer hela tiden som jag ville ta kort på. =(

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)