Top Secret Project: CSI Jackan

Datum:  2008-02-18 Klockan:  22:30:51
Hahaha...det låter coolare än vad det är faktiskt. Men vill man göra sin blogg lite mer intressant så funkar det ju och skriva sådär.


image297
Skämt å sido,  här är alltså mitt nya projekt.
Jag ska alltså sy bokstäverna som bildar "CSI" med gul tråd på min jacka. Jag har redan sytt på ett FBI märke så då tyckte jag bara att det fattades CSI. Men som ni kanske vet så är det rätt ovanligt med stora snygga CSI tryck på marknaden så då får man hel enkelt gör sitt eget. Men det är ju bara roligt, för då blir det ju bara jag som har just en sån där jacka.
Men igår så märkte jag att vanlig tunn sytråd inte funkade, så då måste jag ta och köpa en lite tjockare tråd, och bara hoppas på att det funkar då istället.
Wish Me Luck!

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)