Fixat lite

Datum:  2008-01-18 Klockan:  23:14:17
Nu har jag hållt på och fixat med bloggen hela kvällen, det är fortfarande mycket kvar som jag vill göra men just nu orkar jag inte mer.
Nu ska jag istället kolla på en ny serie, nämligen Terminator:The Sarah Connor Chronicles, två avsnitt har dom sänt hittills i USA. Läste nu på kanal 5 att premiäravsnittet fick rekordsiffror. Då måste den ju va bra, eller hur? 18 miljoner amerikanare kan ju inte ha fel.
image250
Det här handlar serien om:

The Sarah Connor Chronicles struntar klokt i filmen Terminator 3, och utspelar sig efter händelserna i den mer framgångsrika T2 från 1991. John Connor och mamma Sarah har gömt sig undan myndigheterna i två år, när de får veta att de inte lyckats stoppa Domedagen, bara förskjutit den till år 2011. En ny kvinnlig robot, programmerad att skydda John, övertygar dem till att ta upp kampen mot den mörka framtiden på nytt.

texten tagen från kanal5.se

Jag skriver sen om jag tyckte serien var bra eller inte.

Ha det så bra! XOXO

En sak till....skriv gärna vad ni tycker om min nya design.
Det är kul och få lite kommentarer once in a while.

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)