Fotospecial: Mitt Rum

Datum:  2008-01-28 Klockan:  22:10:32
Tänkte att ni skulle få se hur jag bor, det kan väl vara lite kul, eller?

                                             
Böcker har jag massor av,       Soffan, som jag tillbringar mycket tid i
men det kanske märks ;)

 
                   Grisar i massor!

image267


Alla bilderna är tagna med min Nikon D40, jag älskar den här kameran!
              Fast jag har då en svart
image272


Hanna

Samlar du på grisar??*ler* Det gör Oskar (min sambo) oxå.:)) Jag gillar grisar jätte mycket så jag köpte en gris till han när vi var i Prag (för jag köpte en elefant till mej i samma serie- jag samlar på elefanter nämligen) och därefter köper han en gris och jag en elefant när vi åker till nya ställen och så.*ler stort*
Trevlig helg!!
/Hanna

Datum:2008-02-01 Tid:22:36:03
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)