I'm a Book-o-maniac!

Datum:  2008-01-09 Klockan:  18:32:37
Här är böckerna jag hade beställt och som jag tänkte skriva om igår men blogg.se strulade.

image247

























Toby ville vara med på bild också! =P


Från vänster:

Huset Hilton av Jerry Oppenheimer

Lättsinne av den gamla skolan - Kändisprassel - Rikedom och extravaganza

Släkten är värst. Paris Hilton är långt ifrån den enda i familjen Hilton som har ställt till skandaler och skapat tidningsrubriker. Det är ett arv som förts vidare från generation till generation. 

Författaren och journalisten Jerry Oppenheimer har grävt djupt i privata dokument och offentliga handlingar för att skapa en bild av en av världens mest omtalade familjer. I denna avslöjande, sensationsfyllda och roliga biografi porträtteras familjens väg från anonymitet och fattigdom till berömmelse och rikedom. 

Här kan man läsa om Hiltons färgstarka, excentriska, utlevande och smått galna familjemedlemmar. Och om mannen bakom familjeförmögenheten - Conrad Hilton som med två tomma händer under depressionen byggde upp ett imperium. Kort och gott: en klassisk amerikansk saga.


Survivor: My Story-The Next Chapter av Sharon Osbourne

Fortsättning på Sharons första bok,  Extreme


Britney av Sean Smith


A biography of Britney Spears that exposes her story from her childhood to her success as a pop star detailing throughout, the different hurdles and heart-breaks she met with and how she handled them.

Pappas Flickor av Tasmina Perry

Det här är berättelsen om systrarna Balcon deras utstuderade skitstövel till far, lord Oswald Balcon (tänk JR Ewing i Dallas och lägg till lite brittisk sarkasm i leendet). Historien börjar med att lorden hittas död och att hans biografiförfattare samlar döttrarna i ett rum för att peka ut vem av dem som mördat honom. Alla har de motiv. Starka motiv.


Maria

oj då vad tråkigt att bilderna blir suddiga och korniga.. Jag har tyvärr ingen aning var felet ligger :/

Datum:2008-01-11 Tid:21:46:32
Blogg: http://mariiaa.webblogg.se

gabs

Jag såg i marias blogg att du skrivit att dina bilder blir gryniga. Jag vet att du inte frågade mig om hjälp eller så, men jag vill ändå bara försöka hjälpa. Jag tycker att det låter som om du har på väldigt högt ISO-tal. Såg att man kunde ha hela 3200 på ISO, det är väldigt högt. Har man det blir det superkornigt. Ofta blir det kornigt bara man har på 1600. Vet du hur man ändrar ISO-tal på din kamera? Jag tycker att du borde kolla på det, det låter som om det är det som är problemet.
Ju högre ISO-tal man har, desto kornigare/grynigare blir bilden. :)

Jag hoppas att det löser sig för dig.. Du kan väl berätta hur det går, och om det var det som var problemet? Annars kan jag fundera vidare..

Tjingeling! :)

Datum:2008-01-11 Tid:23:27:37
Blogg: http://gaabs.blogg.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)