Ozzy Osbourne, You Rock!!

Datum:  2008-01-14 Klockan:  22:32:56
image247

The Man Himself

Jag har suttit och kollat på massa gamla Ozzy Osbourne klipp tills nu på YouTube. Och jag säger bara det, han är verkligen en inspirationkälla för mig, in a good way, of course. Jag menar, tänk att ha gått från att ha varit en fattig mobbad kille med dyslexi och konserationssvårigheter till att bli The Prince Of F*cking Darkness och bli avgudad av en massa människor.  Han har ju självklart det fortfarande svårt. Han blev ju inte av med sina svårigheter bara för han blev rockstjärna.
Men han har verkligen varit med om en hel del och att han har slutat med droger och alkohol, det tycker jag är starkt gjort av honom.  Han har verkligen bevisat att man kan ha det hur pissigt som helst men ändå uppnå stora saker.
Haha...jag önskar att jag kunde låna lite av hans viljestyrka och få ordning på mitt liv. För min viljestyrka ligger verkligen på botten.

En önskan jag har haft länge är och få träffa honom, hoppas jag kommer få det någon gång i framtiden.

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)