Planer på en ny systemkamera...

Datum:  2008-01-13 Klockan:  17:27:28

image252

Den här snyggingen kommer bli min om några månader =P Har nämligen bestämt mig för att köpa en ny systemkamera eftersom den jag har, en Samsung GX 1L. Är så dålig att jag HELT har tappat lusten för att fota. Jag vill för en gångs skull ha en kamera som gör att jag knappt  vill sluta fota. Och den här verkar MYCKET bättre än den jag har nu, så jag tror nog den kommer uppfylla mina krav. Man får ju hoppas iallafall! =D
Jag skulle ju helst vilja ha den hära silvriga versionen men den kan man tyvärr bara beställa på OnOff's hemsida. Så vi får se vilken det blir när den dagen kommer, måste ju börja spara nu. Och om jag har räknat rätt så kommer jag nog kunna köpa den i April eller Maj. Perfekta månader för fotografering! hehe

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)