Westlife will always be in my heart...

Datum:  2008-01-26 Klockan:  23:02:55
image264



När jag var yngre så dyrkade jag verkligen pojkbandet Westlife till max, det gör jag fortfarande men kanske inte på samma sätt. var jag så galen som man verkligen kan bli, tror faktiskt att jag var på gränsen och bli ett "Crazy Fan". Men som tur var så gick den perioden över, men Westlife och deras musik kommer nog alltid ligga mig varmt om hjärtat.

Det finns bara ett album med dom som jag inte gillar något vidare och det är albumet "Allow Us To Be Frank". Fattar ärligt talat inte vad dom tänkte på. Westlife förknippar man ju med popballader inte med gamla jazz klassiker. Hursomhelst så har dom ju gått tillbaka till popballader nu, som dom gör allra bäst och deras senaste album "Back Home" fullkomligt älskar jag!


 

image266

01: Home
02: Us Against The World
03: Something Right (Min Favoritlåt)
04: I'm Already There
05: When I'm With You
06: Have You Ever
07: It's You
08: Catch My Breath
09: The Easy Way
10: I Do
11: Pictures In my Head
12: You Must Have Had A Broken Heart


KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)