Funeral

Datum:  2008-06-25 Klockan:  00:33:20


Det har nu gått  precis en vecka sen min farmor hade begravning. Skulle ju självklart ha skrivit om det då men som sagt, jag är lat. Besides, det finns väl inte så mycket och skriva om en begravning direkt heller. Mer än att alla grät, utom jag då( fråga mig inte varför).
Men innan begravningen så var vi i farmors hus, det huset hon hade dött i och som nu står tomt tills vi har städat ur det och sålt det. Jag hade en väldigt konstig känsla när jag var där inne, som om hon kollade på oss. Jag tror på spöken så det skulle inte förvåna mig om hon gjorde det.
Det finns en massa mer och skriva om min pappas släkt, skulle kunna bli en hel bok. Men jag tänker inte berätta det här, något måste man ju hålla för sig själv. Ni får helt enkelt vänta på boken, om den nu kommer, haha.

KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)