Promenad På Drottningholm

Datum:  2008-06-16 Klockan:  23:30:02


Ja, som jag berättade igår så var jag i Drottningholm och promenerade med familjen och kusinerna plus deras hund och Toby. Och då fick ju självklart kameran hänga med, har man lagt ut 4000:- på en kamera så ska man ju för fan använda den så fort man får tillfälle. Jag gillar och svära, märks det?
Anyway,
min syrra, jag och Toby sprang iväg på egna äventyr där vid slottet. Det fanns så mycket att fota så man blev helt galen, tog faktiskt runt 120 bilder bara då! Men jag visar bilderna som jag blev mest stolt över här.

Favoriterna är nog den på min syrra i labyrinten och den på Toby. Jag gillar hur ljuset turned out. Och lägg märke till hur min syrras huvud passar in på det där trädet. Coolt på något sätt. Eller hur??


Nu ska jag iallafall krypa ner i min mysiga soffa och kolla på Blade 2. Och mumsa lite på Cheez Balls och godis. Gottegris som jag är. hihi



stina

Fina bilder :)

Vad har du för kamera?, jag funderar nämligen på att utveckla min fotografering och sådär och vill ha en bra kamera

Datum:2008-06-17 Tid:22:34:57
Blogg: http://stinaalmgrund.blogg.se/
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)