Under Construction

Datum:  2008-06-29 Klockan:  00:37:15
Jag har hållit på och fixat med bloggen hur länge som helst nu men jag känner att min hjärna inte riktigt är med idag. Det som om jag har glömt allt jag har lärt mig med photoshop, skitknäppt.
Så tills vidare är min blogg under construction.


Erica

Hej!

Jag måste bara skriva en liten kommentar. Hittade hit av en slump och har suttit och tittat igenom dina teckningar. Otroligt hur någon kan rita så snyggt! Jag älskar också att teckna, men jag blir grymt imponerad av det du gjort! Jag är inte på långa vägar lika duktig.

Tänker lägga din bloggadress på minnet, för jag tänker återkomma hit igen :)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Datum:2008-06-29 Tid:00:55:47
Blogg: http://sondagsbarn84.blogg.se/

Elin [ n e v n a r i e n ]

HAHA åh jäklar! ! Hur många uppdrag är det inte?! hah XD Hur lång tid tog det? :)

Datum:2008-06-29 Tid:09:29:48
Blogg: http://nevnarien.se/
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)