Boytrouble

Datum:  2008-03-12 Klockan:  20:30:09
Okej, jag har ingen pojkvän...än men jag skulle verkligen vilja ha en. Problemet är bara att jag blir sjukt nervös när jag är bland killar. Jag får inte ur mig ett ord. Så hur ska man då kunna ta kontakt, det är en svår fråga det där.

Jag har kanske inte har nämnt det men den här veckan är jag på Hästa. Och den här veckan är det kor och maskin som gäller. Korna är förstås roligast.
Iallafall, det är en kille som jobbar där nu, en smålänning hehe. Först när jag såg honom i måndags så tyckte jag inte att han var så speciell men nu när man har jobbat lite mer med honom så gillar man honom mer.
Dessutom är han bara 26 år, bara 5 år äldre än mig. Fast det skulle inte förvåna mig om han var upptagen, alla killar man gillar verkar vara det.
Gud vad jag håller på alltså, haha. Drömmer som en tok, men drömmar är ju iförsig bra och ha ibland.

Det här blev verkligen ett nästan lika onödigt inlägg som jag skrev för några dagar sen men ville ju bara skriva av mig lite. Hoppas ni står ut!

image316
Väldigt vacker bild, tycker ni inte?


.Westerdahl

där ser man! då ska jag länka dig på momangen! ^^,

ps. ta kontakt med killar är inte svårt ;) bara att le när man får ögonkontakt :) det brukar funka ;)

Datum:2008-03-13 Tid:16:54:59
Blogg: http://www.erikwesterdahl.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)