Onsdag med kossor

Datum:  2008-03-19 Klockan:  23:49:06
Det var egentligen meningen att jag skulle fortsätta och teckna när jag kom hem idag, men så blev det tyvärr inte. Eftersom jag för det första inte kom hem förän vid fem sen så fastnade jag vid datorn och bloggen. Gjorde som ni kan se om designen lite, och det tog sin lilla tid kan jag säga.

Jag brukar ju som bekant sluta vid tre men idag vart det ändrade planer. För vi var nämligen på en gård med kor från 13.00 till 16.00.
Och jag måste verkligen säga att det var skitkul även fast jag längtar till Hästa något så förfärligt.
Det beror största delen på att jag vill träffa killen igen, fast det är det många i min klass som vill. Men han är min! moahahah

Anyway, vi fick se på och hjälpa till när dom skulle mjölka kossorna. Så det var lärorikt, blev faktiskt lite sugen på och åka upp till Hudik i sommar eftersom min pappas kompis bror har en stor gård där, med mjölkkor precis som denna vi var på idag. Plus att det finns ett spökhus där uppe som min styvfarfar ägde innan han dog, men som nu mest står och ruttnar eftersom dom kvarlevande inte kan komma överens om vad dom ska göra med rucklet.
Ja, vad mer ska man skriva. Tog en massa bilder med mobilen och filmade lite idag också. Så det kanske jag lägger upp när jag har tid.

Juste! Idag gav jag den där hundtavlan till tjejen i min klass som jag hade tecknat den till. Hon visste såklart inte om att jag höll på med den så hon blev verkligen överaskad och glad. Det ledde till att en av mina lärare frågade om jag kunde rita av en av hennes katter och jag kan ju inte säga nej så...ja..ni fattar. Så nu har jag en hel drös med teckningar jag ska teckna, så jag kommer vara sysselsatt nu ett tag framöver iallafall. Hoppas bara inspirationen håller i sig, annars blir det svårt.

Blev ett sent inlägg men så blir det när man fastnar vid något annat.

Ha det så bra allihopa! 
Ciao!!



Emelinda

Haha nee det är ju min "lilla" Berra ;) Din Toby var ju allt bra fin han också. Dem är ju bara för underbara! Mina föräldrar har två Cavalierer också, en ruby & en blenheim.

Datum:2008-03-20 Tid:09:10:32
Blogg: http://emelinda.blogg.se

Hanna

Boss säger att han oxå vill bli avtecknad.;))
Kram,
Hanna
Ps Glad Påsk ds

Datum:2008-03-20 Tid:17:36:09

Kristina

Hej Mariah!
Jättefin blogg du har! Du är verkligen duktig med datorn!
Du får jättegärna rita av Lizzy, men har du inte lust så är det helt okay. Känn det inte som något tvång!
Hörde av Cia att Toby ska opereras - vad bra att det går! Lycka till!
Vi ses snart i skolan!
Kristina

Datum:2008-04-11 Tid:09:05:12
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)