Penelope Recension

Datum:  2008-03-30 Klockan:  00:09:53
Jag skulle ju berätta vad jag tyckte om filmen igår men det blev inte riktigt av som ni kan se.

Därför tänkte jag göra det nu....

Vad filmen handlade om kan ni ju läsa om i förrförra inlägget

Men anyway..
Jag gillade filmen väldigt mycket, kände verkligen igen mig mycket, konstigt nog.
Det är nämligen så att jag känner mig lite sådär, ful alltså. Känner mig inte riktigt som alla andra, om ni förstår vad jag menar. Asså orden kommer verkligen inte ut, dom bara fastnar. Ni får nöja er med det här sålänge. Är lite trög i huvudet just nu.

Men jag säger iallafall som Benjamin A.K.a Björn Gustafsson skulle ha sagt..........."Den här filmen får 5 utav 5 toastar.......kanonbra!" och så tummen upp
haha


.Westerdahl

å fan å fan. får ta att se den då! natti natt :P

Datum:2008-04-03 Tid:00:10:09
Blogg: http://www.erikwesterdahl.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)