Penelope

Datum:  2008-03-27 Klockan:  23:37:14


image326
Just nu sitter jag och spelar Need For Speed igen. Men det har jag bara planerat att göra en stund sen ska jag se på Penelope.

Det är en film om en tjej som födds med ett gristryne istället för en vanlig näsa och ser det hela som en förbannelse. Hon försöker hitta en kille som kan älska henne för den hon är. Men ingen kan ju älska en om man inte älskar sig själv först,  så då beger hon sig ut i världen för att hitta sig själv och kanske även också Prince Charming.

Den verkar väldigt bra och skådespelarna också!
Dom som är med är bla. Christina Ricci, James McAvoy(hottie, hehe) och Reese Witherspoon.

Skriver vad jag tyckte om filmen imorgon...



Mathilda

Svar: Tack så mkt för hjälpen, tyvärr så har jag testat flera gånger och kan inte få det att funka.

Datum:2008-03-28 Tid:08:40:44
Blogg: http://sewtsourec.blogg.se
KOMMENTERA



Namn:
Remember Me?

Din Bloggadress, tack! =D

Säg vad du har på hjärtat, vännen! =)